2011年12月27日 星期二

患者的感言 6

案例 6



Mercury Removal :汞齊移除:


Since having my mercury fillings removed,

自從我口腔內的汞齊填補物移除後,


I've felt a weight lifted. My mood has improved,

我發覺自己變得輕盈多了。我的心情也改善變好了,


and I haven't gotten ill as often as I did before. I used to also tire much more easily. I

還有我不再像以前那樣常常生病和容易疲勞了。



would recommend mercury removal to anyone that is at all concerned about their health,

我建議重視健康的人去把汞齊填補物移除。



and or vanity.I definitely feel less self-conscious about smiling or laughing, and having a

若口腔內滿嘴是銀粉,則自己對自己的微笑或大笑,將會完全失去信心!

mouth full of silver bits showing.



-Esther Wu  2010 9

沒有留言:

張貼留言